Technika

Gloria C8F

Konstrukce

Šasi: prostorový trubkový rám
Zavěšení: nezávislá trojúhelníková ramena se systémem push-rod a stabilizátory, kompletně nastavitelná geometrie a tuhost
Pohon: zadní kola, samosvorný diferenciál
Aerodynamika: nastavitelná přítlačná křídla vpředu i vzadu, plochá podlaha s difuzorem
Bezpečnost: karbonkevlarové výplně, bezpečnostní oblouk, karbonový crashbox, hasicí systém, 6 bodové pasy

Technické parametry

Motor: Yamaha R1 (1.000 ccm)
Výkon: 185 k
Hmotnost: 405 kg
Převodovka: 6 stupňová sekvenční s přerušovaným zapalováním (quick shift)
Pneumatiky: slick Hankook 180/530 R13, 200/550 R13
Telemetrie: AIM

Jízdní výkony

Zrychlení 0-100 km/h: < 5 vteřin
Max. rychlost: 230 km/h (Slovakiaring)
Max. přetížení: 2,5 G

Dosažené časy

Autodrom Most (CZ): 1:36,3
Hungaroring (H): 1:49,0
Slovakiaring (SK): 2:05,8
Pannoniaring (H): 1:51,9
Lausitzring (D): 1:47,9